Hanım Dilendi Bey Beğendi Şalı

Bu bloğu kurduktan sonra çok hoş şeyler olmaya başladı. Arkadaşlar benim fotoğraf çekme merakımı biliyorlar ama blogtan sonra nerde güzel bir şey görsem çekiyorum. Dün bir açılışa gittim. İş arkadaşım fotoğraf çekermisin ilgili yere göndereceğim dedi. Sevdiğim bir iş ben de kabul ettim. Ben fotoğraflara bilgisayarıma yüklemeden ona verdim. Tabii açılış fotoğrafların arasında benim çektiğim şal örneği fotoğrafları.Buradada mı çektiniz Nermin hanım  dedi. Çekme anım daha komik. Açılıştan önce işten  3 bayan arkadaşla  sohbet ediyorduk. Üzerinde bu şal örneği olan bayan geldi. Ben daha tanışmadan  bunun örneğini çekebilirmiyim' dedim. Tabii olur dedi. Yanımda bu işten anlayan mimar arkadaşım Zehra Hanım da var. Zehra hanıma dedim ki gelişigüzel eklenmiş. Meğer ören bayanın kendisiymiş. Ben ördüm gelişigüzel eklemedim dedi. Hiç düşünmedim o anda örenin o olabileceğini. Bazen patavatsız olabiliyor insan. Bir de benim sözümü sakınmama huyum var ya.

Sonra tanışma faslı başladı. Örnek hakkında konuşmaya başladık. Kadınca muhabbetler işte. Tam o anda siyaset, bilim konuşamazdık tabii.. Ama bu konuşmadan çıkarılacak dersler de var. Ve bayan arkadaş başladı anlatmaya.. 'Biz bu örnekten komşularla çocuk yatağı için örtü yaptık apartmanda . Hepimiz aynı başladık. Üstelik örneğini  oturmaya gittiğimiz bir arkadaşta namaz kılmak için bize çocuk  odasını gösterdiği zaman  aldık. . Baktık çocuk yatağı örtüsü çok güzeldi. Biz de cep telefonu ile çektik.Aramızda karar aldık . Hep beraber başlayacağız ve o arkadaşın yanında öreceğiz. Arkadaşa süpriz yapacağız. Sonra bir oturma gününde biz başladık  hep birlikte örmeye. Arkadaşımız bu örnekten bende de var deyince. Biz de senden aldık dedik. Nasıl yani ben vermedim ki dedi. Biz de cep telefonu ile çektik dedi.Çok şaşırdı tabii.

Çok masumca görünüyor değil mi? Örnek alma falan kulağa hoş geliyor. Bir de bunun başka versiyonlarını düşünün .Evlerimiz de mahremiyet kalmayacak vallahi. Ben namaz kılana çocuk odasını gösteriyorum. Kapatmış olduğum bir balkon var. Tüm ayakkabılarım, çocukların oyuncakları, erzak, çocukların dergileri hepsi orada. Bir de çocukların dağıttığını düşünün. Benimkiler de sağolsun hiç dağıtmazlar. Orayı biri cep telefonu ile çekerse rezil oldum demektir. Ben en iyisi orayı şimdiden düzelteyim. Ne olur ne olmaz.

 

Yorum Yaz
Arkadaşların Burada !
Arkadaşların Burada !